Titta, jag har designat!

Min syster har sedan ett tag tillbaka önskat sig en ny design till sin blogg. Jag är urusel på sånt, men efter lite basic inspiration ikväll fick jag ändå till nåt som jag blev någorlunda nöjd med. Så nu har lillasysters blogg fått "nya kläder".

Vad tycks?

Väldig basic, men jag tycker ändå den blev rätt trevlig. Jag är som sagt helt kass på sånt här, det får man liksom ta med i beräkningen... :)

Om någon får upp den gamla designen, den gråvita med mikrofoner och piano-tjosan, ta gärna en print screen och skicka till mig, jag var ju puckad nog att inte spara den (jag tycker de är lite kul att ha sånt sparat). Och för att sedan se den nya så trycker ni F5.

Kapisch?

Kommentarer
Postat av: Joanna

Fint :) fick bara gamla designen på ajfånen men inte på datorn. Men du har kanske fått printscreen nu

2011-12-06 @ 23:32:30
Postat av: Erika

Tack :) Nej jag har inte fått nåt från någon, det är väl inte hela världen heller förstås. Lite kul att kunna se före och efter bara :)

2011-12-07 @ 00:14:46
URL: http://aliva.blogg.se/
Postat av: Joanna

Kan skicka den som mms. Bättre än ingenting :)

2011-12-07 @ 08:18:12
Postat av: Erika

Det är det absolut :)

2011-12-07 @ 10:50:57
URL: http://aliva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0