Torra fötter!

Kolla snygga skorna som landade här igår! Jag är så sjukt glad över dessa, och jag tror att fötterna kommer bli hemskt glada med. Rätt övertygad faktiskt. Åhh, så glad man kan bli... Fina goa människa... :)) ♥

Ikväll ska de premiär-promeneras i. Jag har redan tagit på mig dem, bara för att börja vänja fötterna (jag kommer med ungefär 130% säkerhet få skavsår, men så är det alltid med mig och nya skor), och Lillebror har legat bredvid mig sen jag tog på mig dem, ungefär som att säga att han är klar att gå ut när jag är redo, haha. Han får dock vänta någon timme till, annars blir det alldeles för länge till morgonpromenaden, haha.

Repet inför dopet förut gick iaf riktigt bra, vi satte både låtarna helt okej, så nu ser jag fram emot lördag! Ska även försöka låna Leifs spela-in-grej, så kommer det väl ut smakprov på låtarna här eller på nåt annat "lämpligt" ställe senare :) Om nu någon skulle vara intresserad av att höra, vill säga... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0