Har jag något som du vill ha?

Som några säkert vet så är jag ju Buzzador när tillfälle ges. Idag när jag kollade igenom mina gömmor så hittade jag några produkter som jag tydligen inte delat ut. Så, är det nån som vill ha? Först till kvarn gäller, och det handlar om följande prylar:

Sensodyne Rapid, tandkräm (Sex exemplar finnes)
Neutrogena 2-in-1, ansiktstvätt och ansiktsmask (Sexton exemplar finnes)
Decubal, handkräm (åtta exemplar finnes)

Hör av er eller släng in en kommentar bara.. Som sagt, först till kvarn!


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag vill fortfarande ha tandkräm. =) Och Decubal, för den ville jag också få testa men blev inte uttagen.

2011-03-01 @ 22:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0