Jag är döv. Typ.

Jag måste bara informera om att det är halvjobbigt att ha ett telefonist-jobb när man har lock för örat. Det är svårt att höra kunden, och av nån anledning hör jag folket runt omkring mig bättre än annars. Okej, nej det gör jag inte. Men jag vet inte vart de ljuden kommer ifrån, så det blir jobbigt i huvudet. Så de hörs inte bättre, bara annorlunda. Jobbigt, annorlunda. Inte bra, annorlunda. Jag HATAR att ha lock för öronen!!

Så, på frågan "Hur är läget?", så ger jag samma svar som denne grabb:

Bild stulen från http://www.oioioi.se/2006/
Oioioi som för övrigt är jordens bästa julkalender.


Aja.
Ikväll ska min bil förflytta sig. Vilken tur att jag skaffade en parkeringsplats just nu, lixom. Wellwell. Jag ser fram emot att dunsa ner i soffan lite senare och glo på film. Eller surfa lite kanske. Eller sova. Jag kommer nog att vara lite trött sen tror jag. Nu är jag pigg som en lärka (eller? Ingen vet!)

Sen är jag lite orolig för Boran med... Söt-bosse... (Fjording på vissmålen, för de som inte vet). Går illasinnade rykten, och här uppe får man ju reda på allt sist. Jag hoppas det går bra för honom iaf... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0