Modo Hockey!

Den här säsongen kommer att ge mig hjärt-problem på riktigt. Men så jäääävla starkt av Modo att vända 3-0 till 3-5. Fy FAN så skönt! Varenda poäng är livsviktig nu, jag vet inte vad som skulle hända med mitt hjärta om vi hamnar i kvalserien. Men tyvärr så är risken fortfarande överhängande, så med lite otur så kommer jag ju få veta.. Usch! Annars var det ett rätt bra omgång idag. Av "krislagen" så var det bara Modo och SSK som vann sina matcher - både AIK, Frölunda och Timrå förlorade sina matcher (Frölunda på straffar dock, så de fick ju med sig en poäng ändå...). På lördag är det match igen, då spelar Modo hemma mot SSK... Me and Joanna will bo there! Och hjärtproblemen kommer återigen att bli framträdande...! Huvva...

För övrigt är jag fortfarande sugen på kladdkaka. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0