Ready - I'm ready to go!

Har gått och småplockat här inne hela dan. Det var längesedan en dag gick så långsamt, och samtidigt så fort! Tycker det var alldeles nyss som jag vaknade, och nu ska jag alldeles snart åka iväg.

Stigsson väckte mig imorse runt halv nio eftersom vi skulle bege oss iväg till Riddersberg och hälsa på våra gamla lärare. Ett kärt återseende, saknar både utbildningen, skolan och lärarna ska ni veta. Vi satt iaf där, vid lärarnas bord, och snackade häst som om ingenting var annorlunda motför 2 år sedan. Herregud, det är snart två år sedan jag tog examen. Och det är snart två år sedan jag flyttade hem till Sundsvall. Det betyder även att det snart är två år sedan jag lärde känna Andreas. Jisses va tiden går fort.

När vi kom tillbaka hit så gick jag o la mig en stund igen. Sket-trött var jag. Sov fram till 12-tiden då jag vaknade av att Ninnie och Totta satt och surrade här inne. Gör mig inget, jag var ju ändå fullt påklädd och gömd under täcket, så varför inte. Vill de lyssna på mina snarkningar, så go ahead :) Åt lite tacos som praktikant-Per fixat - det var längesen jag åt tacos. Vem vill äta tacos med mig snart??

Annars har jag som sagt inte gjort så mycket idag. Städat, plockat, gjort mig redo för kvällen. Nu är allt i sin ordning, väskorna står där de ska, jag är duschad, torkad, håret torkade jag med värmefläkten, och sedan har jag även plattat det. Avancerat till tusen. Not. Har dock inte ätit något mer sedan taco-frukost-lunchen, men jag har en drickyoughurt i väskan som kan intas vid nödfall. Nu ska jag gå och kissa. Om ca 30 minuter kommer Totta hit och hämtar mig, och skjutsar mig till ... ja, dit jag nu ska. Mkt snällt av henne, både låter mig rida hennes häst (den enögda PimPim) och skjutsar mig till andra sidan stan typ. Awesome Totta!

Just ja, kissa var det ju.

Det här inlägget får ni leva med tills imorn, för nu kommer jag inte blogga nåt mer idag. Skönt va? ;)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hemskt men jag har nästan blivit less på tacos, dock kan jag tänka mig att testa en tortillatårta ;)

2011-02-23 @ 09:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0