Snabbt, stabilt och jätte-jättebra!

Yes, vi snackar Judit och Judit! Tycker faktiskt att Com Hem har riktigt bra reklamer med dessa damer. Igår fick jag sms av Andreas med ovanstående fras, han hade då för första gången blivit presenterad för denna fantastiska reklamfilm med "Juditune". Den sätter sig rätt ordentligt i huvudet, och det är svårt att sluta nynna på den.

Aaaanyway. Pratade nyss med herrn i telefon. Det hade tydligen varit stopp på E4:an inne i Sundvall, så på två timmar så hade han tagit sig från Timrå till Kubal. Det låter väl stabilt? Jag sa nåt i stil med att "Jaha, då går det inte så jättesnabbt för dig då med andra ord?" "Nej, inte direkt..." "Det går inte snabbt, stabilt och jätte-jättebra för dig då?"

Ahhh jag tyckte själv att jag var jättesmart. Jag tycker det ibland faktiskt. Fast Andreas tyckte också att jag var lite fyndig. Han skrattade och började nynna på melodin. Det tycker jag är ett bevis på att jag var smart och fyndig. Och det var väl ungefär det jag ville få fram i det här inlägget!

Ett inlägg som blev snabbt, stabilt, och jätte-jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0