Vem kunde ana?

En ros till Erika. Märkvädigt va? Nej, inte alls faktiskt. Man fick den när man handlade med självscanning på ICA Maxi. Fast jag tyckte det var roligt ändå. Framförallt med tanke på alla "Idag är det alla hjärtans dag. Sätt den här texten i din logg om du får köpa dina egna jävla blommor" som finns på Facebook blandat med alla kärlekshälsningar par emellan. Herregud, det ÄR verkligen total Alla Hjärtans Dags-hysteri. Har det varit så här mkt innan? Det har jag förträngt iaf. Nåja, jag är glad för alla dem som hittat varandra. Eller okej, nästan alla. Finns ju alltid undantag. Ha!

 

Fin blomma va?

 

Sen tänkte jag vara "cheesy" och lägga ut en bild på mina katter som "my valentines", men vet ni hur svårt det är att få till en vettig bild på två svarta katter som ligger ihop-kurade och är gulliga? DE SMÄLTER JU IHOP FÖR TUSAN. Det ser ut som en enda stor hårig svart klump. Jättegulligt. Not. Fast ni får en bild ändå.

 

 

 

Happy valentines day


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Bah, jag är skitless på valentine!

Fine - man kan fira den man är kär i, eller någon annan. Men det här totala hysteriet som folk uppviser gör mig vansinnig!!! Jag gillar egentligen inte ens valentine.

Jag firar inte "köpdagar" eller inte norska/svenska traditioner :) Tur det är ett helt år till nästa valentine nu!! :D

2011-02-16 @ 14:54:20
URL: http://annsofiesverden.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0