Benet hänger inte med.

Både igår och idag har jag haft ruggigt ont i höger ben. Eller ben, förresten, det sitter lixom precis i "benfästet". Strax under höftknölen, men inte direkt nere på låret. Nån som fattar? Aja. Det är ungefär som kramp. Jag överkompenserar genom att gå och luta mig åt vänster när jag går, jag vet inte hur bra det är, men jag kan inte riktigt gå riktigt annars.

Aaaaanyway. Ikväll ser jag fram emot att gå på ljusparty hos min kära kollega Emelie. Jag ansluter till henne direkt efter jobbet även fast partajet inte börjar förrän senare, men det känns lite onödigt att flänga runt - och dessutom svårt att flänga runt så mkt, när man inte bil. Efter ljuspartyt kilar jag iväg till A och spenderar natten där. Förhoppningsvis har benskrället börjat samarbeta tills dess, annars ska jag tvinga (be) A knåda lite.

Nu ser jag fram emot en till dag på BO, även om jag misstänker att den kommer bli kort. Vi har jobbat för bra och det finns inte så jättemkt ÅF-ärenden kvar... :( Buhu. Men jag njuter så länge det varar. Sådetså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0