Jag vet att jag är sjuk när...

Well, vi kan väl säga ungefär så här: Ponera att jag skulle få ett erbjudande från en viss someone som kunde vara något i stil med "kom förbi och kramas lite efter jobbet". Hade jag varit frisk så hade jag inte tvekat en sekund, men just nu... Jag skulle seriöst fundera på det en längre stund, för nu vill jag bara hem och krypa ner under en varm filt och bara dåsa... Men visst, en kram är ju aldrig fel även när man är sjuk, men om man jämför situationerna lixom, så skulle ändå tanken "Orkar jag verkligen?" dyka upp i huvudet. Och då vet man att jag är sjuk. Haha!

Och nej, jag har fortfarande inte speciellt mkt röst. Good times!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0