Telemarketingsäljare - be ware!

Det ringde nyss en telefonförsäljare till mig. Eftersom jag precis avslutat ett samtal så svarade jag.

"Hej, jag heter blablabla och ringer från blablabla. Är det du som står för elavtalet i hushållet?"
"Ja, det är jag, men jag har tyvärr inte tid att prata nu eftersom jag sitter på jobbet. Jag jobbar på kundservice så det kommer ringa i min telefon när som helst" (Hehe)
"Åh, okej, jag kan prova att ringa ikväll!"
"Ja du kan ju alltid försöka, hejdå!"

Gissa om jag kommer svara?
Nej.

Iofs kvittar det, elen ingår i hyran så den tänker jag inte göra nåt åt. Booya.

Kommentarer
Postat av: Johan

dom ringde mig igår med, från fortum. Säg att du har kollekivel så blir dom tyst och tackar för sig :)

2011-01-11 @ 12:17:02
URL: http://bogus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0