Det är inte direkt nån mening...

Känns som lite onödigt att gå och lägga sig när man ska leka väckarklocka om sisådär 50 minuter. Jag har ju det jag gör ändå verkar det som, även om jag får hålla volymen nere för att inte störa grannarna.

Håller på att beta av lite "problem" nämligen. Och jag tror jag är lite närmare än lösning nu. Jag sa tror, så haka inte upp er. Däremot så kvarstår det "största" problemet. Vad ska man med 300+ facebookvänner till, när bara en (otillgänglig) människa matchar kriteriet?! Suck o blä. Men det kommer lösa sig det med, I'm sure of it.

Kommentarer
Postat av: Emma

både första och andra tanken är "ÖÖÖÖÖÖÖ???"

den här gången fattade jag inte ens nåt litet

2011-07-12 @ 07:10:42
URL: http://conetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0