Det är mycket nu... eller?

Fast ändå inte. Men många grader varmt har det åtminstone varit. Igår orkade jag inte göra många knop alls, förmiddagen spenderades framför Bernad och Bianca och senare Peter Pan (Disney for the win alltså), och mitt på dan nån gång så åkte jag ut till Njurunda för att vara samtalspartner, moraliskt stöd och färdtjänst åt världens finaste och starkaste lillasyster ♥

När jag kom hem vart det inte mkt gjort heller. Det var så galet varmt i lägenheten så man ville inte ens nudda sig själv, än mindre något annat. Lägga sig på sängen? Nää, galet varmt. Sitta vid datorn? Näää. Det var verkligen plågsamt varmt, I shit you not... Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde, mer än att stå i duschen med kallvattnet igång. Haha. Fick iaf ett übergulligt sms precis när jag gått o lagt mig, så ni kan lita på att jag somnade med ett leende... :)

Idag är det inte fullt lika hett ute, som skönt är. Tänkte åka till stallet ikväll när det hunnit bli ännu lite svalare, ser fram emot en mystur på finaste Naomi, var ju ett par dagar sen sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0