Det där gick ju bra... eller?

Duktig idiot. Jag kollade på 1,5 avsnitt av Greys, ungefär, och sen somnade jag faktiskt. Och sov i typ 1,5 timme. Skitbra, verkligen. Man kunde ju tro att eftersom jag varit duktig och städat förrådet idag, att jag skulle få sova lite bättre som belöning. Men tji fick jag. Tydligen. Jag är trött, men kroppen vill inte slappna av. Skitstörande.

Jaja. Ska väl lägga mig och göra ett nytt försök antar jag. Annars får det väl bli ännu mera Greys. Om samma antal avsnitt blir timmar av sömn så borde det väl bli... ja, fyra avsnitt till = 2 timmar och 40 min tv-tid = 4 timmar sovtid = uppstigning @ 10:15. Hahaha. And the award for Världens bästa uträkning goes to... *trumvirvel* ME! :D

Nytt försök till godnatt nu då
Hej svejs från knäppskallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0