Fan, fan, fan.

Jag har skräp i ögonen. Tror jag. Eller så är jag bara trött.

Jag har dessutom fastnat i en tankevurpa. Jag kan lixom inte sluta... släppa... fan.

Annars har väl dagen varit bra. Hämtade upp syrran och Evelin i stan och sen åkte vi ut till Timrå för att träffa S. Emma fick sig en välbehövlig massage och mitt jobb som barnvakt var himla okomplicerat med tanke på att Evelin sov heeeela tiden, haha. När hon sedan vaknade så passade S på att gulla lite med henne, och jag har nog aldrig sett Evelin skratta så mycket! Haha, hon var helnöjd med sin nya kompis.

Aja. Jag kan inte prestera nån mer vettig tanke just nu så länge jag är fast i tankevurpan. Ni får en drake istället.

GIF Sundsvall-draken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0