Glad tjej


Ångrar inte för en sekund att jag åkte till Sollefteå igår. Det var väl första gången som jag använt vinterjacka, mössa och vantar i juli, och även första gången som håret faktiskt blev blött av enbart luftfuktighet (det var torrt innan), men det är ju inte direkt det jag kommer ta med mig som minne. Ett ofrivilligt minne blir troligtvis bilden av den dödade 4,1-kilos öringen som hängde på ställningen med blod (?) och säkert nåt annat geggamojs hängandes från munnen på den. Det var ett under att jag inte kräktes, det kan jag berätta för er.

Jag kommer dock inte skriva nånting här om kvällen i övrigt... Det känns som att det blir en jinx då, och jag vill INTE jinxa detta... :) Nu blir det sova. Lär säkert drömma nåt trevligt... ^^ Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0