Individuella ringsignaler - vilken är din?

Jag är ju en sån där som tycker om att ha speciella ringsignaler beroende på vem det är som ringer. Lite som att telefonen skvallrar redan innan jag hunnit kolla vem det är.

I dagsläget är det tre personer som har egna ringsignaler, det är mamma, syrran och Andreas. Rent spontant känner jag att alla tre har väldigt passande låtar som skränar ut i världen när de kontaktar mig. Men det är ju vad JAG tycker.

Så jag började fundera.

Om du skulle ha en egen ringsignal i min telefon, vad skulle det då vara för låt? Eller vad skulle det vara för del av en låt, det behöver ju nödvändigtvis inte vara en hel låt. Just nu har jag till exempel använt www.mp3cut.net för att dela av en refräng av en Bryan Adams-låt som en certain someone ska få ha som ringsignal. Åtminstone tills vidare, det kan ändras.

Jag vet inte vad jag skulle ha för ringsignal hos folk om jag fick välja. Magnifika Erika (Drängarna) kanske... ;) Annars är Strange kind of woman (Deep Purple) ett hett alternativ med.

Aaaaanyway, svara på frågan nu för tusan.
Om du skulle ha en egen ringsignal i min telefon, vad skulle det då vara för låt?

Kommentarer
Postat av: Chris

Well tuff fråga , men då jag är deutchland uber alles :-) Så troligen An Der schonen blauen Donau med Johann Strauss D.Y :-) BMW:s , Lippizzaners ,lugn och samlad :-) ( ja ja jag veet att Lippizzaners kommer från Lipica i Slovenien men anknytningen är Österrikisk och där talar de tyska :-)

2011-07-04 @ 22:34:46
Postat av: Eva Jonsson

Hakuna Matata med Jimmy Cliff vill jag ha. eller Nickelbacks "Rockstar". Så nu får du fixa det! Ciao

2011-07-05 @ 11:04:41
URL: http://twohuntingdogs.hemsida24.se
Postat av: Emma

Vad svårt... det finns så många :P Men det får bli:



1. Deer Tick - Ashamed

2. Imperiet - Kriget med mig själv



2011-07-05 @ 15:38:12
URL: http://emmasfotografi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0