It's our God-forsaken right to be loved

I'm yours... ♥

Mmm bra låt... :)

Finemang-dagen kan man ju säga. Nog för att jag hade något slags hjärtproblem på förmiddagen, fram till 12-tiden ungefär, men sen gick det till sig. Tänk vad ett sms kan göra.. Haha. Jag är en fjant!

Har väl egentligen inte gjort så mkt vettigt idag. Precis som alla andra dagar, med andra ord. Har ringt och bråkat på FK, förbannat deras sommarjobbare, och skickat in nya papper. Sen åkte jag till Lögdösjön, och där låg jag i kanske 2 timmar eller nåt sånt. Doppade mig med, men jösses så kallt det var. Eller så var det jag som var ovan, jag vet inte. Kallt var det iaf. Men varmt i luften, så man fick ju upp värmen rätt snabbt. Innan jag åkte från stranden så passade jag på att städa bilen lite light. Bra ställe att göra det på va? Haha. Alla sätt är bra... Skulle vilja dammsuga den med, och tvätta. Men det får vänta lite till.

Blev lite telefonerande när jag kom hem, jag blev lite idiotförklarad, men det bjuder jag på. Man vet ju aldrig hur andra tänker... =)

Sen har jag roat mig med att scanna in lite gamla foton med! Jag har listat ut att min kära skrivare/kopiator/scanner inte är kompatibel med win7, det är där problemet sitter. Kuuuuul. Så jag startade laptopen istället och mixtrade lite där. Scannade in lite FK-papper med när jag ändå var igång, det är ju alltid bra att ha.

Men ah, kolla storfiskarn alltså:

för när storfiskarn talar om
hur stora fiskar han får
ja då så skarvar han som han vill
då räcker armarna inte till
...
men sen när han börjar skryta
då låter det ju som så
ni skulle varit med
när jag fick en på fem och två

Yeah yeah. Var en bild på syrran med, hon hade en himlarns massa aborrar på sin pinne, men den bilden kommer en annan gång. Hon såg dock lyckligare ut än vad jag gör på min bild :P

Ringde och surrade lite med pappa med, och det slumpade sig så lyckligt att jag fångade honom precis när han var på väg för att köpa kinamat. Så han köpte till mig med, och jag åkte bort till honom och sällskapsåt. Finastevännen ringde när maten var intagen och klar, och vi surrade lite. Han frågade om det blir nåt Sollefteå framöver, och jag konstaterade att det krävs bränsle för det. Vad gör då den underbaraste? Jo. "Kom till Jet då så tankar vi din bil". Gulle! ♥♥♥♥♥ Så nu kan det nog kanske slumpa sig så att det blir Sollefteå imorn... :) Inget är klart än dock, vi skulle höras av imorn och så får vi se om det blir nån roadtrip. Men jag vet ju vad jag hoppas på... ♥

Alltid lika trevligt att träffa finevän iaf. Största delen av tiden satt vi dock i varsin bil och pratade genom våra respektive öppna fönster, men vad gör väl det. Kvällens roligaste var: En raggarbil kom in på Jet, vred upp sin musik på högsta volym. Andreas, fiffilurig som han är, slår igång sin stereo och vrider upp volymen. Hade jag kunnat gömma mig under bilen så hade jag gjort det, men istället så tog jag handduken som jag hängt över mitt ryggstöd och drog det över huvudet. Lite "Jag känner inte honom...."-känsla över det hela. När jag tittar ut från under handduken så ser det ut som att håller på att kvävas av skratt, skrattar nåt så hysteriskt mkt. Om det var åt mig eller nåt annat låter jag vara osagt, men han såg ... något ansträngd ut, kan vi säga :P

Jaaaa, jag skriver noveller ibland. Take it or leave it.
Kanske blir lite nostalgibilder sen.
Tjingelong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0