Mobilblogg

Sitter nere vid kraftverket i Bergeforsen. Andreas och jag har suttit och pratat och tittat på vatten som forsar. De släpper på vatten ikväll, antar att det är därför vi knappt sett nån fisk. Några har vi sett som hoppat här, eller om det var en och samma kanske. Hur som helst så blir jag lika hypnotiserad av att se vattnet fara fram som Jag blir av att se fiskarna hoppa omkring. Så för mig är det ju sak samma. Andreas åkte hem för en stund sedan men jag kände för att sitta kvar en stund till. Det är fortfarande hyfsat ljust och 22 grader varmt, så varför stressa hem? Nåja, snart dags att dra sig hemåt ändå, stenar är sådär lagom bekväma efter ett tag... Haha. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0