Planeringskrock

Skit skit skit. Jag hade ju faktiskt tänkt åka ner till Jönköping/Visingsö när det är Visingsös Tornerspel i år. Varför? Jo det är ju en massa Vissmålare som är med och "uppträder" och som är där och bor och har det bra. Men nu när jag kollade vilket datum det var (minns att det var i mitten/slutet av augusti) så upptäckte jag att det är samma helg som Evelins dop. TYPISKT! Det är ju dock inget snack om att dopet går först, det är inte ens nåt jag skulle komma på tanken att ens fundera över. Would'nt miss it for the world. Det bara slog mig att det krockade lixom. Aja.

Funderar på att ta en av mina berömda kvällspromenader. Jag och min stora käft alltså (eller i det här fallet: ostyriga fingrar). SMS är ett otyg ibland. Nåja.

Kommentarer
Postat av: Emma

vad har du gjort nu då... :P

2011-07-20 @ 09:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0