Så kan det gå...

Hade en väldigt trevlig kväll igår måste jag säga... Lugnt och stillsamt, satt mest på en bänk i en park med utsikt över vattnet, tittade på folk som fiskade (och fick napp), några som åkte jetski, några som badade och så folket som bara passerade runt omkring oss med. Många skratt blev det, just the way I like it... :) Blev väl inte allt för sent heller, jag styrde kosan hemmåt vid 23-tiden, vilket kändes rätt lagomt eftersom vi var på väg att bli uppätna av små ilska blodsugare. Shame on you!

Idag vet jag inte vad jag ska roa mig med. Småmulet, så jag vet inte om det blir nån strand. Och så är jag ruggigt trött med, vet inte riktigt varför faktiskt.. Sovit rätt hyfsat inatt. Fast det var ju sjukt varmt nu på "morgonen", både inomhus och utomhus...

Blablabla jag har inget att säga. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0