Sex education for oldies

Sitter och kollar på nåt sex-program på trean, minns inte exakt vad det heter, men "idag" handlar det delvis om "är jag normal" och delvis om sex när man är äldre. De frågade några människor på stan om vid vilken ålder de tycker att man ska sluta ha sex. Typ: "Man borde sluta ha sex när man är i .....-åldern".

Någon sa att man borde sluta efter 65. Någon sa efter 60. Någon sa efter 50. Och ett hyfsat ungt par sa: 40-årsåldern. WTF?! Okej att jag inte gärna tänker på pensionärer som ligger o guppar, men klart som fan att man ska få ha sex även om man är gammal som gatan. Funkar delarna, så varför inte. Det var en skitcool tant som var i 90-årsåldern som hade sån frän inställning till sex, hon hade haft sex fram tills att hon var typ 89 eller nåt sån. Heja tanten!

Så nu kan ni pensionärer som läser min blogg, veta att det är helt okej att ha sex även när man är gammal. Ifall ni undrade, menar jag.

Och ja, det är självklart helt okej att ha sex när man är yngre med. Kör på om det känns bra. Det är allt jag har att säga. Snusk snusk!

And on that note så ska jag ringa och väcka gode vän strax. Han kommer nog önska att han är lika pigg som jag är nu, för det kommer han inte vara. Det vet jag. Höhö. Evil me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0