Skitnatt

Otroligt störande är vad det är, när man inte kan sova. Jag var skittrött igårkväll, antar att det var efterslängen efter fiskenatten eller nåt, i kombination med en halvdags lädervård. Hur som helst: skittrött. Jag somnade vid 21:30, efter att J hade ringt, och sedan vaknade jag igen 23:30. Klarvaken. Och sen var det ju kört. Jag sms:ade lite med finevän där vid 4-snåret, så det var ju trevligt med lite "sällskap" men sen var jag lika uttråkad igen. Somnade om gjorde jag inte förrän runt 6-tiden. Och vaknade förstås bara nån timme senare.

Nu har jag legat i sängen och bara... legat, en bra lång stund. J ringde och väckte mig ur min halvkoma, så nu har ja tagit mig upp ur sängen och ska börja göra nåt vettigt av dagen. För ja, jag ska faktiskt göra nånting idag. Jag ska ut i regnet med min vindrutetorkar-lösa bil och 1) åka och vattna blommorna hos mamma 2) göra stan osäker med Evelin medans lillasyster får kalufsen åtgärdad. Förhoppningsvis en bra dag för alla inblandade: mammas blommor, mig, Emma och Evelin.

Hejhopp jag vill åka till sollefteå med.
Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0