Blogg.se har tappat statistiken

Är ju inte direkt ovanligt att det buggar med funktionerna i det här fantastiska bloggverktyget, och det är väl inte det viktigaste att kunna se hur många besökare man haft på en dag, men jag tycker att det är rätt kul att hålla lite koll på. Man ser ju hur kurvan ser ut beroende på hur mkt man skrivit, VAD man har skrivit, osv.

För övrigt är jag skittrött idag. Jag låg och väntade på att telefonen kanske eventuellt skulle ringa, så jag antar att det kanske var därför jag inte slappnade av helt. Den ringde dock inte, och nu är det "för sent" så nu borde man ju kunna slappna av, så jag tänker faktiskt gå och duscha, bädda rent i sängen, och sen lägga omkull mig igen. Det känns sådär lagom avancerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0