Det är mycket nu...

Det är som vanligt kaos i mitt huvud, men för en gångs skull så är det delvis positivt kaos. Inte bara positivt förstås, det vore inte jag om det enbart var positivt... Men det känns ändå lite bra. Fina ord är ju aldrig fel att få, och speciellt inte när de kommer från en "positiv källa". (En relativt ny källa alltså, fina ord från fine vän är ju faktiskt också väldigt märkvärdigt för mig, och sånna får jag ju emellanåt med.)

Men sen är jag ju totalt pessimistisk med, utgår från att det kommer bli pannkaka (hahah, nu vart det ju fel) inte kommer bli nåt värst avancerat av det hela i slutänden, men jag tänker ändå drömma. Hoppas lite lagom försiktigt, för det är mysigt att ha lite trevlig dagdrömmar som omväxling... :) Och helt enkelt må bra av det som är. Även om jag egentligen inte vet vad som är, eller vad är kommer att bli.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Gladiator. Kramas lite med kudden bredvid och... japp, drömma lite... :) För det kan man väl få göra? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0