Erika - drakjägaren

Låter det inte dramatiskt så säg?

Kvällen har varit finemang. Dagen med, för all del, fick några angenäma sms och då blir man ju glad... :) men kvällen då iaf. Det blidde O'learys med Emmo, Madde och Joanna, och vad kan gå fel med god mat och trevligt sällskap? Inte mycket. Satt på uteserveringen i finvädret och bara mådde gott. Satt väl där i två timmar, sedan betalade vi för oss och gav oss vidare till Parken för lite minigolf.

Golfen blev ju en sinnessjukt jämn historia må jag säga. Madde vann på 52 slag, Emma tvåa med 53, jag trea på 55 och Joanna fyra på 56. Hade Therese varit med så hade hon säkert fått 54... ;-P Hur som helst en mkt trevlig kväll. Thanks girls!

Men apropå drakarna då. Ni som är Sundsvallsbor (eller som nån gång varit runt i sundsvall de senaste åren) vet att det i stadskärnan finns X antal drakar utplacerade. Jag vet faktiskt inte hur många, eller exakt vart de finns, men idag fick jag bara en fix idé att jag ska leka turist/drakjägare och ge mig ut och fotografera dem. Ja, de som jag hittar vill säga. För det är nog inte så stor chans att man hittar alla. Men det vore en kul grej. Jag vet iofs att jag kommer känna mig urfånig att gå omkring med kameran mitt inne i stan, bland folket, men vad gör man inte för konsten (HAHA!)

Bild från:

http://drakhuvud.se/?p=228


Kommentarer
Postat av: Emma

:D Vill också spela minigolf :) här i Umeå har de gjort Björklöv som de målat istället för drakar :) jag tror de ställer ut dem i år med iaf!

2011-06-04 @ 11:39:06
URL: http://emmasfotografi.blogspot.com
Postat av: Emma

vad sjukt.. nu när jag skulle skriva in den här koden för att få publicera kommentaren så blev ett av orden "THERESE" hehe

2011-06-04 @ 11:39:59
URL: http://emmasfotografi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0