Gud så frustrerande...

Jag hatar när jag blir så jävla besatt av en tanke, en händelse, en aktivitet eller vad fan som helst. Jag har varit sån länge. När jag fått ngt på hjärnan så vägrar det lixom släppa. Det kan vara en sån simpel grej som jag har ett extremt "craving" efter tacos (så fort nån nämner mat så skriker hela min kropp att den vill ha tacos), att lyssna på samma låt 20 gånger på raken och tycka att den är lika fantastiskt bra varenda gång, att inse hur fantstikt roligt det är att lösa soduko, eller att ... ja, vad det nu kan vara.

Nån som har nåt bra tips på hur man lägger av med de här dumheter?! Det är ju som att jag bara kan tänka på en sak åt gången, och det börjar bli JÄKLIGT frustrerande... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0