Jag är sjuk i huvudet

Nej, det var ju elakt sagt. Så är det ju inte! Men idag har jag varit hos psykologen igen. Fast bara att ta sig dit, när man är billös, är ju ett projekt i min värld. Jag hatar att åka buss. Jag tror alltid att jag kommer bli sen när jag åker buss, vilket innebär att jag nästan alltid åker minst "en eller två bussar tidigare" än vad jag egentligen skulle behöva, utifall någon är sen.

Idag var bussen från birsta mot stan sen. Erika stressad. Pratade med mamma i telefon under resan så jag missade hållplatsen i haga, men tänkte att okejdå, jag är ju lite över 1,5 timmar tidig så nog hinner jag byta i stan istället. Jag missade bussen i stan eftersom bussen från birsta var sen. Fina tider. Erika stressad.

Det är dock inte så mkt att göra åt att man missat bussen. Man får bara snällt vänta på nästa. Så medans jag väntade så gick jag o köpte en glass och knäppte kort på tre drakar. Har ju fortfarande planen att fota stans alla drakar, men har inte riktigt fått tummen ur än. Men men.

Ja hur som helst, vidare upp mot sjukhuset med nästa buss. En buss som glömde att stanna på "min" hållplats. Erika stressad. Men men, jag fick komma av tillslut ändå, och jag kom in på the clinic i god tid. Väldigt god tid, haha. Aja. Det var eventuellt sista gången på bedömningsenheten iaf, nu ska remiss skickas till Affektiva och sen får vi se när jag får tid det. "Det kan vara viss väntetid" nu i semestertider. No shit. Så om det drar ut på tiden lite för mkt så har jag ändå fått en uppföljningstid med nuvarande kontaktperson, sista veckan i augsusti. Om två månader alltså. Om jag inte får tid på Affektiva innan. Jösses.

Aja. Nu ska jag väl snart ge mig iväg och vara lite tv-tittningssällskap som det verkar, kan ju vara trevligt. Och om det inte blir så, då ska jag vara tv-tittningssällskap åt mig själv. Haha! Funkar ju bra det med.

Puss så länge på er alla söta knäppgökar därute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0