Won't you give me something to remember?

Det blev en bloggfri dag igår. Var knappt hemma, så det hade varit svårt att blogga ändå. Våga vägra mobil-blogg, typ, helt värdelöst att enda sättet att mobilblogga på blogg.se är att skicka ett mms. Buuuuu!

Hur som helst så spenderades alldeles för många timmar på Birsta igår. Helt ensam, dessutom. Lite chockerande. Blev inte så mkt shoppat dock, nå leggins till mig själv annars var det present(er?) som stog på shoppinglistan. Framåt halv sex-tiden begav jag mig iaf hemåt. Hade inte tänkt göra ett jota på kvällen, men när Andreas hörde av sig och undrade om jag ville komma och umgås så då kan man lixom inte tacka nej. Eller, rättning: Jag tänkte över saken noga och länge, innan jag tackade ja. ;)

Vi pysslade på och påtade i hans lägenhet, han får så fint där hemma när det är nystädat =) Jag fyllde väl dessutom omkring 20 vattenflaskor åt honom, det är lixom mitt paradnummer när jag är där och hälsar på.. ;) Så nu slipper han vara törstig i veckan när han ska börja jobba dag igen.. (Vem tusan ska jag nu roa mig med nattetid?!)

Hur som helst så ballade mitt huvud ur helt och hållet där framåt natten, så inte nog med att jag hade pissigt jävla ont i huvudet och en nacke som någon stuckit femton knivar i (inte på riktigt, såklart, det skulle bli så kladdigt då och jag gillar inte blod), sen kom migränkänningen med att synen ballade ur dessutom. Det var väl ungefär där det bestämdes att jag skulle låna soffan över natten. Gissa hur skönt det var att vakna ett par timmar senare, fortfarande med ont i nacken visserligen, men utan huvudvärk. Underbart.

Nu på morgonen så skulle Andreas iväg med damen sin på lek-äventyr så jag tog mitt icke-huvudvärkhuvud och begav mig hemöver. När jag kom hem somnade jag. Och jag sov dessutom riktigt skönt! I typ två timmar. Dum och Dummare låg så stilla och beskedligt på sängen med, myyyys.

Nu ska jag bege mig iväg till nästa fyrfota vän, nämligen den svarta skönheten Naomi. Tänkte ta en stillsam skritt idag, jag har nämligen träningsvärk idag, av anledningar som icke ska förtäljas. Haha vilket proffs man är alltså. Hur som helst så är tanken barbacka, bara att hoppas att inte balansen hoppade av nånstans längs E4:an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0