Akta dig, jag är en zombie

Jag hade lite otur idag kände jag. Jag somnade och sov lite, och sedan ringde pappa och väckte mig. Tyyyypiskt. Och jag är på ett rätt otrevligt morgonhumör när jag är väckt. Det gick inte ut över pappa, don't get me wrong, men lite kanske gick ut över mamma eftersom pappa sa att det var hennes idé att ringa mig :P

Anyhow, är hos mamma nu iaf. Ja alltså, anledningen till att pappa ringde var för att vi skulle skjutsa bort bilen till hans mekaniker-kusin. Äntligen ska "toppen" bytas så nu återstår det bara att se om det är nånting där som är problemet. Annars är vi tillbaka på ruta ett, så HÅLL TUMMEN nu.

Hur som, när bilen var avlämnad i Bergsåker så skjutsade pappa hit mig. Till mamma, alltså. Mamma är dock inte hemma just nu, men hon kommer väl närsom skulle jag tro. Vi ska åka iväg och gratta älskade moster Eva sedan, hon fyllde nämligen år igår. (Även Robin af Indal fyllde år igår, så grattis till honom med!)

Nu ska jag.... öhh... jag vet inte vad jag ska göra. Men just nu har jag ingenting mer att avlägga i bikt.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0