Ett förbättringsförslag till blogg.se

Jag tycker att blogg.se är, för mig, den bästa och enklaste bloggportalen som man kan önska sig. Jag har sällan haft problem (peppar peppar), den har bra funktioner, relativt enkel att designa (om man bara vet hur man gör). Enkel att ha att göra med. Att man dessutom kan ha flera "underbloggar" per blogg är ju också en klar fördel, alltså typ http://aliva.blogg.se/efit . Som exempel. Jag tycker det är jättebra.

Det finns dock en sak som jag skulle önska mig. Jag vet inte om det finns hos andra bloggportaler heller, men jag skulle vilja kunna lösenordsskydda ett specifikt inlägg. Som det är nu kan man ju lösenordsskydda hela bloggen, eller "underbloggen" om man så vill, men jag vill lite annorlunda... Jag vill ju kunna skriva i den här bloggen, men om det någon gång är nåt "känsligare" så vill jag kunna låsa just det inlägget, men att folk ändå kan se ATT jag skrivit, och i så fall be om att få läsa.

Det är vad jag vill.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag vill kunna spara samma inlägg under flera kategorier, som tag-systemet som finns hos andra bloggportaler.

2011-03-31 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0