Inatt jag drömde något som...

... jag aaaaaldrig drömt förut!

Och jag har faktiskt inte drömt detta förut. Jag körde på någon liten gata, jag hade Annes förra bil, hennes söta svarta Audi A3, och jag hade bilen full med folk. Det var Anne själv, syster Emma, Ninnie och Andreas. Vi kom till en korsning, där jag skulle svänga vänster. På den vägen som jag skulle svänga in på, stog en polisbil och väntade. Jag körde över en heldragen linje när jag svängde, och då slog polisbilen på både blåljus och oljud. Nu fick jag ungefär 100 olika bud från min co-drivers. Stanna! Gasa! Ring 11414 för att höra om de rapporterat dig som en brottsling! Göm dig! Vi kan lika gärna åka direkt till fängelset.

Det blev en kombination. Vi gasade. Vi stannade, och vi gömde oss. Vi ringde 11414 och fick reda på att vi nu alla fem var efterlysta. Det blev en snabb överläggning, och sedan åkte vi direkt till Saltviksanstalten. Men vi hade tur, vi fick dela cell med varandra, och bilen fick vi ta med oss också.

Supernormal dröm. Precis som drömmar brukar vara med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0