Jag bröt en tvättstuge-regel!

Attans rackarns, jag bröt mot reglerna. Undrar vad jag får för straff? Jag lånade nämligen ett par strumpor av en "bekant" häromveckan, och jag tycker personligen att det hör till god ton att tvätta dem innan man återlämnar dem. Men eftersom det är förbjudet att tvätta kläder åt bekanta så borde jag ju egentligen lämnat tillbaka dem smutsiga.

Nåja, nu är det dags för hockey igen. Jag följer Modos match via Swehockey, däremot ska jag kolla på en riktigt viktig match på tv, nämligen SSK - Växjö, de två lag som nu ligger före Modo, på Elitserieplats... Det är lite puls faktiskt.

Okej, Firefox har hängt sig fyra ggr under tiden jag skrivit det här inlägget, jag röster för en omstart av datorn. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0