Lite överraskad faktiskt

Trots den här veckans bloggtorka så har jag haft ett ganska stadigt, högt, snitt av besökare. Unika besökare, alltså. Jag tycker det är lite häftigt. Och jag skulle välj ljuga om jag sa att jag inte funderade på vilka det är som besöker mig, men oftast när man ställer den frågan, och ber folk kommentera, så är det ändå bara de "vanliga" besökarna som kommenterar, alltså de 5-6 personer som man redan är fullt medveten om att de följer bloggen.

(Och er är jag väldigt tacksam för, hihi, så missförstå mig inte. Ni får mer än gärna kommentera!)

Om någon undrar så mår jag bättre idag. Det var en mindre kul natt bara, det blir så ibland. Fick sällskap fram på morgonkvisten, och då gick det hur bra som helst att slappna av, och sova. Och sovit, det har jag gjort. Massor! Somnade alltså vid 5-6-tiden. Vaknade vid 9, men somnade om. Vaknade igen vid 12-tiden, var upp och pysslade lite, sen gick jag och la mig igen. Klev upp igen vid 15-tiden, lagade lite mat, matade mig och kamraten, och sedan var det sängläge igen. Runt 17:30 var det uppstigningen igen, och vi skildes åt. Han åkte för att fixa sin bil, och jag åkte för att handla lite.

And so was it. Nu sitter jag och slösurfar, och kollar på Twilight med ett halvt öga ungefär. Lite senare blir det Criminal Minds, Big Brother och säkert en massa annan skräp-tv. Helt okej fredagkväll tycker jag. Jag har inte så höga krav. Återstår väl att se när, eller om, jag somnar ikväll. Eller imorn. Eller när det nu blir.

Men hur som helst, ni som läser får gärna lämna ett spår om att ni varit här, det vore uppskattat! Jag blir ju som sagt nyfiken på vilka som tittar in trots min bloggtorka... :)

Onani-kit a'la "analysavdelningen".

Fredagsmys? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0