Muskelknutar och skallighet

Det går utför med min "skönhet" alltså. Jag stog i duschen förut, tvålar in mig sådär som en normal människa gör. Nu ska vi inte gå in i detaljer allt för mycket här, men det kändes ungefär som en puckelpist vid bröstmusklerna. Det måste ju vara muskelknutar, för annars vette fan. Jag har aldrig varit sån som kan hitta muskelknutar, klämma på dem och säga "Det här är en muskelknut", så jag vet alltså inte säkert. Men vad skulle det annars vara? (Jag sparkar hårt på den som säger cancer eller nåt sånt).

En annan uppenbarelse som jag fick i duschen var hur sjukt mkt hår jag släpper för tillfället. Jag har tänkte på det vid ett par tillfällen tidigare med, men nu var det bannemig extremt. Garanterat så kommer det mesta från den punkt där jag brukar spänna upp hårsnodden, det är ju inte svårt att lista ut att håret slits extra mycket om man sätter upp det likadant varje gång. Jag skulle behöva sluta sätta upp håret helt enkelt. Men jag tycker det är irriterande att ha det utsläppt... Nån som har nåt enkelt tips till alternativ?

Och sist men inte minst; Min platttång har gått vilse. Senast sedd i en plastpåse, blev då troligtvis förvirrad och hamnade på villovägar. Kan någon ge den en vägbeskrivning hem? Helst ganska snart.

Kommentarer
Postat av: Emma

man kan ju ha fettknutar och allt möjligt så det är garanterat inget farligt. Spec inte om de ömmar... Muskelknutar bränner väl liksom till när man masserar på dem?



Diadem eller hårband håller ju håret borta från fejjan iaf! =)

2011-03-19 @ 19:22:20
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0