Nu blir det kalas!

Ska alldeles strax åka iväg för att fira min kära vän Therese som fyllde år för ungefär en vecka sedan. Herregud så gamla vi börjar bli. Therese har dock inte förändrats speciellt mycket på de här åren, jag menar, vem kunde ana att bilden nedan är från 2003?! (Ja, om inte jag hade varit med på bilden förstås, jag åldras inte med värdighet. Haha!)

I alla fall, grattis i efterskott Therese :)

 

Är helt övertygad om att det kommer bli en trevlig kväll med tjejerna, men tyvärr är jag inte 100% på humör. Det ska erkännas. Jag har inte mått speciellt bra idag, känt mig hängig och lite smått illamående. Men det kan ju bero på annat med förstås. Jag känner mig helt enkelt lite anti-social. Men det ska jag skaka av mig, för nu är det dags att åka och hämta Joanna och sen bege sig nordväst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0