Sommartid igen nu då

Det känns rätt skönt att det är sommartid egen. Då får man ändå känslan av att det går åt rätt håll. Jag har dock alltid problem med att komma på om det betyder att det blir ljusare tidigare på kvällen, ljusare på morgonen, eller mörkare åt nåt håll. Det blir ljusare på kvällen va? Vi säger väl det. Tillfälligt, om inte annat.

Igår vid den här tiden var klockan alltså fyra, men nu är klockan fem. Det var bara det jag ville ha sagt. Nu ska jag gå och lägga mig, får väl se om man kan sova något.

Trots den absolut übertrevliga eftermiddagen och kvällen så har jag ändå haft en riktig skit-känsla i kroppen hela natten. Inte att jag är skitnödig alltså, bara att den är fruktansvärt otrevlig... och jag vet precis vad det beror på... Jag trodde ärligt talat inte att jag hade så mycket motvilja kvar i mig, men ju närmare dagen D jag närmar mig, desto mer panik får jag... Det kommer bli en intressant vecka, så mycket kan vi säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0