Vad ska man göra idag då?

Jo, ikväll ska jag eventuellt följa med mamma och Leif på körträning. Kanske, jag har inte riktigt bestämt mig än. Det beror dessutom på när jag kommer hem, är i Härnösand nu och herrn ligger fortfarande och snarkar. Ska nog knuffa upp honom snart dock, för jag misstänker att han börjar jobba typ... snart. Eller nåt. Luddiga tider har de, de där chaufförerna...!

Sen så vill jag ha tillbaka min bil snart med... typ... nu. Tråkigt att inte ha nån bil, även om jag inte direkt kör så mkt. Nu har jag ju iofs fått låna Andreas bil både måndag och tisdag (tack hjärtat!) och även om jag älskar den bilen så är det ju inte riktigt samma sak som att stöka omkring i sin egen bil. Så, ge mig tillbaka min bil nu tack, helst vill jag även att den ska gå sådär fint som den gjorde i somras! Det vill jag. Amen.

Nu har jag inget mer att säga. Heeejdå for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0