Visdomsord

"Good friends offer to help in a crisis, but great friends don't take no for an answer"

Det var det bästa jag har hört på länge... <3



Well, nu har jag suttit och spelat pinsamt mycket Bejeweled Blitz och Horse Saga på Facebook, så det ska bli bra med en kvälls avhållsamhet. Eller ja, till viss del alltså. Ikväll fortsätter söndagstraditionen med lillasyster, så ikväll blir det kinamat och Big Brother Live.

Och jaaaa, ÄNTLIGEN kan inte utröstningen gå fel, två av de mest störiga personerna är nominerade, gud hör bön! Hahaha! Det är så bra att jag inte ens bryr mig om vem som blir utröstad, så himla bra är det. Katerina eller Nicky, say Adios!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag längtar tills Roza kan bli nominerad.

2011-03-20 @ 20:32:30
Postat av: Erika

Ja herregud, jag med.. good riddance...

2011-03-20 @ 22:15:50
URL: http://aliva.blogg.se/
Postat av: Jessica

Neeej Erika, du kan ju inte hata Katerina! Jag tycker hon är helskön! (Visserligen har jag bara tittat på 4-5 avsnitt, men det är en annan femma)

2011-03-20 @ 23:25:53
URL: http://randighest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0