Vissa filmer kommer man bara inte in i.

Det var väl nån timme sen jag kom hem från en underbart trevlig eftermiddag med älskade vän.

Insåg rätt snabbt att det bara var skit på TV, så min vana trogen så tänkte jag då istället så igång en film. Sagt och gjort, kollade i hyllan, och tänkte att "21 gram", den har jag ju inte sett, kan ju slå igång den då. Vad jag inte visste var att det är en sån där "komplicerad" film, som man måste följa ordentligt, eftersom den hoppar i handlingen. Vet inte vad jag ska jämföra med riktigt, kommer inte på nåt. Men det var alltså ingen "ha på i bakgrunden"-film.

Nu har den ändå rullat i säkert en timme, och även fast jag inte direkt kollat så börjar jag lite fatta sammanhanget. Ska nog se om den nån gång när jag inte sitter och slösurfar samtidigt. Ju mer man fattar av den desto bättre verkar den vara. Så så får det bli.

Nu ska jag fortsätta med projekt hemsida. Det går fortfarande inget bra med länkarna, så den som känner sig skicklig i Dreamweaver kan ju få ägna mig lite tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0