Andra gången gillt

Jag hade ett mindre sammanbrott igår. På grund av motortvätten.

Det är så här jag fungerar: Jag vill lyckas med det jag gör. När jag blir osäker går jag hellre därifrån besegrad än fortsätter och riskerar att göra fel. Jag vet inte varför jag fungerar på det viset, men det är så det. Jag försökte, jag skvätte dit lite avfettningsmedel men där började oron komma, och jag visste inte riktigt vad som var okej att "blöta ner" och vad som inte var okej. "Akta elektroniken" var väl ungefär de instruktioner jag fått, men vad gör man då när allting ser ut att vara elektronik? Jag spolade bort den lilla avfettningen som jag hade fått dit, och sedan åkte jag därifrån. Och ja, kände mig fantastiskt besegrad.

Idag är det dags för försök nummer två, och idag kommer det att lyckas. Varför? Jo, för att jag har världens bästa instruktör med mig, som ska ge mig en crash-course i motortvätt. Så det blir nog bra. Han är för övrigt på väg ner från Härnösand i detta nu, så det är väl bäst att jag beger mig med. Jag menar, jag kan ju omöjligt vara försenad, det finns inte på världskartan... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0