Changeling

Ikväll har jag sett på film. En riktigt riktigt bra film dessutom - Changeling. I korta drag så handlar den om en kvinna (Angelina Jolie) vars son försvinner spårlöst. Efter fem månader säger polisen att de hittat hennes son, men när de återförenas så är det fel pojke. Sedan fortsätter det med Jolies kamp för få hitta sin riktige son, osv.

Jag kan inte skriva film-recensioner, och jag tänker inte heller försöka, men jag kan säga så mkt att det verkligen var en riktigt bra film. En sån där som jag skulle kunna se om och om igen. Dessutom var det riktigt intressant att se Angelina Jolie i den här rollen, hon var MYCKET bättre än vad jag hade väntat mig. Verkligen en positiv överraskning, precis som hela filmen i sig.

Helt klart en film som jag vill ha i min "samling".
Tack Maggan för tipset, och för lånet!

Nu ska jag strax ägna mig åt aktiveter i horisontalt läge. Ja, försöka sova, alltså. Trodde du ngt annat? Känns som jag har hela vänster öga fullt med ... ja jag vet inte, hårstrån, grus, ögonfransar, katthår - you name it. Det gör mig vansinnig iaf. Så det är väl lika bra att försöka blunda. Kommer att slå igång Kill Bill 2 med, såg ettan igår, tyckte väl inte att den var nån superfilm, men vill ändå se tvåan. Bara för att, ni vet.

För övrigt hade jag oväntat besök här tidigare.
Underbara vän, om du bara visste hur mkt du betyder...
Tack för att du finns, och tack för att du är min vän. ♥




Kommentarer
Postat av: Maggan

Varsegod. =)

2011-05-22 @ 08:29:20
URL: http://misspepper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0