Det är alltid okej att vara trött!

Jessica (Yezz Corner) har bloggat om trötthet, och konsten att sova "lagomt mycket". Och kommit fram till att det alltid är okej att vara trött.

Det är ju bra för mig att veta eftersom jag ju alltid klagar på att jag är trött... :P

Och när vi ändå är inne på ämnet.... Jag är trött :P Sist jag kollade på klockan var väl när jag o Andreas avslutade nattens samtal, kring 4:30 nånstans, sen låg jag och halvkollade på tv och bara myste med Dum och Dummare. Halv tio klev jag upp och började med stöket inför besöket, som enligt sin sista rapport borde anläda ungefär när som helst.

Bra det, för snart är maten klar med. Awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0