Det gör ont.

Just nu, just i detta nu, så gör det skitont. Jag vet också att det kommer att göra ont ett tag framöver, och ju mer man ser av det, desto mer ont kommer det göra. Tittar jag på ett sår så vet jag att såret utan plåster ser ut att göra mycket mer ont än det sår (som kanske egentligen är värre) som täcks av ett plåster. Jag är sån, och jag funkar så. Jag är väl medveten om det. Samtidigt måste man ibland titta för att vänja sig, hur ont det än må göra... Och det är bara att gilla läget. Det kommer bli riktigt bra i slutändan, nu ska man bara härda ut på vägen dit.. Men det är det värt!

Men som sagt... Just nu... just nu...

...ska jag gå o lägga mig och kolla på tv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0