Det här kommer att hamna på din blogg sen

Jaha, tror du att du känner mig så bra? Bara därför ska jag INTE skriva om det. Ha! ;)

Sådärja, nu är motorn tvättad. Jag kan ju säga så här: att jag hade inte vågat göra sådär om jag hade varit själv. Men nu vet jag ju hur det såg ut, hur det luktade, och vart man kan spruta, så nästa gång kan jag nog kanske göra det själv. Om jag har en bra dag. Haha!

Tack älskade vän för hjälpen ♥

Efter biltvätten så åkte vi till Max och åt lite middag. Betoningen ligger på lite för min del, är fortfarande inte världens hungrigaste varelse. Det känns dock lite dumt att bli bjuden på mat och knappt ens orka hälften =/ Men det som blev ätet var gott i magen iaf, så det är väl huvudsaken kanske.

Fick för övrigt låna herrns kamera för att fota lite på eftermiddagens betessläpp, och det var ju trevligt. Nog för att mobilen är okej ibland, men hade nog inte blivit några vettiga bilder alls med den. Nu blev det några hyfsade bilder iaf, jag är ju lixom ingen vidare fotograf om sanningen ska fram.

Kommer lite bilder i nästa inlägg, ska bara fixa lite med dem... Ni kan kolla på Maggans bilder så länge :)

 

Okej, du känner väl mig då.

Innan jag och Andreas skildes åt så sa han: "Får man ingen kram på det här stället?", sådär som han brukar säga. Så jag, kramgenerös som jag är, sträckte mig in genom bilen öppna fönster för att krama honom, och vad gör karln?! BÖRJAR STÄNGA FÖNSTRET?! Galning... Nedrans elhissar...! Tur för honom att jag tycker om honom alltså, annars...! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0