Finfrämmande

Sådär, så var man ren och fräsch igen då. Alltid lika skönt.

Ska strax dra iväg på ICA Maxi och shoppa lite inför kvällen, för ikväll får jag finfrämmande i form av lillasyster och jättelilla systerdottern. Emma ville ha nåt sött, Evelin ville eventuellt (stora experiment på gång) ha en napp och Erika vill ha mat. Eller åtminstone nåt ätbart. Och så vill hon ha Cola med. Som omväxling.

Hur som helst så ska det bli skoj att få besök av syster igen. Vi har ju haft paus i vår söndagstradition ett tag nu, så vi får väl se om det blir en engångsföreteelse eller om traditionen fortsätter.

Nu ska jag ta o blåsa håret (viktigt, speciellt eftersom det regnar ute.. Eh?) och sen börja bege mig mot Maxi.


Kom o "häng" mig mig vettja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0