I am a happy pancake

Det var egentligen bara det jag ville säga... Vissa människor ger en helt enkelt bara en hel massa glädje. Vissa utan att ens veta om det, eller utan att ens försöka. Det bara blir så naturligt. Jag har massor med sånna människor i mitt liv, så jag borde ta tillvara på det bättre.

Jag vill att ni ska veta att jag älskar er. Familj, gamla vänner, nya vänner och alla som står mig nära. Ibland behöver man bara en spark i röven för att klura ut hur bra man faktiskt har det. Så, vem vill sparka mig?



Hade tänkt rekommendera en riktigt riktigt bra låt, men sen lyssnade jag på texten, verkligen lyssnade, och helt plötsligt var jag inte säker på om jag ville rekommendera den längre. Den är riktigt bra, men sorglig. Och det var ju inte det jag ville förmedla riktigt.

Skit samma, jag bjuder på den ändå. För den är riktigt bra.

"On sleepless roads, the sleepless goes,
May angels lead you in"

Jimmy Eat World - Hear you me


Får väl tillägnas alla som någon gång förlorat någon de älskar.
Jag vill aldrig förlora någon jag älskar. Aldrig någonsin. Bara så ni vet.



Nu ska jag lägga mig och försöka sova nån timme. Imorn (idag) blir det stall, VM-final och förhoppningsvis lite annat där senare på kvällen. Vem näsa, vem näsa...

(PS, grattis till "löparen" som gjorde en asbra insats idag, stolt över dig vännen! Skitbra gjort! ILY.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0