Lånekameran!

Emma frågade ju vad det var för kamera jag har lånat, and this is it:

Canon PowerShot SX200 IS


Otroligt lätthanterad, även för en looser som mig. Ni har ju sett en del bilder, som jag själv tycker är rätt hyfsade iaf, och de är ju tagen med automatisk inställning, så det är inget jag kan ta äran för själv. Kameran fixar det. Och sånna kameror gillar jag, som fixar saker själv... :P Åtminstone så länge jag inte kan fixa det själv... Det hade ju oxå kunnat vara kul förstås.

Hur som helst, det här funkar bra, och jag ska leka så länge jag får låna!
(Fast idag har det inte blitt nåt).

Kommentarer
Postat av: Emma

har också en canon som kompaktkamera! väldigt nöjd med den!! :) Fast den heter något med Canon Ixus

2011-05-21 @ 19:44:50
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0