Så var det tisdag - nu igen!

Inte för att det händer något speciellt på tisdagar, jag bara konstaterade att den här veckodagen kom den här veckan med. Vilken chock, va?

Somnade till imorse någon gång efter att det hade ljusnat (det är fint att se när det börjar bli ljust på morgonen) och drömde en massa konstiga, obehagliga drömmar. Som inte på något vis behöver vara, eller bli, sanndrömmar, men som ändå inte alls är otänkbara. Därför släpper inte riktigt känslan av dem.

Obehagskänslan till trots så kände jag mig otroligt peppad till att åka till stallet, men det var innan jag kom på att jag är billös. Typiskt. Men men, det kommer fler tillfällen. Torsdagkväll kanske, eller fredag. Och till helgen. Så den som väntar på något gott..!

Nu blir det promenad i finvädret och sen ska jag fortsätta med OTH... haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0