Stilstudie i gäspningar

Det blidde en sväng till stallet i det underbara vädret! Tog med mig kameran också, och fotade lite när jag hade släppt ut Naomi i hagen igen. As usual; Tineke i röd grimma och Naomi i svart.

Alltid kul att fånga häst-gäspningar på bild ^^









Hon är fin, lilla pållan... Och idag har hon skött sig riktigt riktigt bra. Jag tror hon var lite trött... ;) Hon bråkade bara lite lite lite när sadeln skulle på, tränsa fick jag göra utan problem, och sitta upp gick också som en dans. Hon var lugn o fin hela ridturen, utom när hon fick för sig att hon var livrädd för bilar. Men det var bara att säga åt henne så taggade hon ner, och sen gick resten finfint.

Bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja dom fick nog inte så mycket sömn inatt. ;)

2011-05-19 @ 18:24:59
URL: http://www.misspepper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0